شان آی کوچولوی ماشان آی کوچولوی ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

◕‿- شان آی,پرنسس زیبای ما ◕‿-

✿ نفسم عشقم جونم ✿

1393/3/10 13:47
نویسنده : ღمامانیღ
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانی عشق من حالت خوبه؟بوسبوسبوس

الهی قربونت برم خوشگلمممممممممممم.نیم ساعت پیش نمیدونی چه حرکتهایی میکردی که از خوشحالی نمیدونستم چیکار کنم.دقیقا یه طرف شکمم رفته بودی و باد کرده بود داشتی توی دلم میرقصیدی فدات بشم؟؟؟؟؟؟؟ از ذوق زیادم اول به بابایی زنگ زدم خبر دادم بعدم به مامان جونی.اونا هم مثل من خوشحال شدن و میگفتن برا دخملمون اسپند دود کنم.بابایی هم برات صدقه داد که دخملشو چشم نزنن.منم برا بابایی فیلمشو گرفتم که اونم ببینه و مثل من برا دخمل خوشگلش ذوق کنه ......محبتمحبتمحبت

راستی دیروز بله برون دایی جون بود و هممون خیلی خوشحال بودیم از اونجا هم با بابا جون اینا رفتیم گردش و بهمون خیلی خوش گذشت عزیزم جشنجشنمیدونم تو از همه چیز خبر داری اما اینا رو تعریف میکنم که وقتی خودت بزرگ شدی بخونی و ببینی چه اتفاقایی افتاده بود.....چشمکچشمک

عزیزدلممممم این هفته قراره باباجون اینا سیسمونیتو بیارنجشن خیلی خوشحالم که میخوام وسایلتو توی خونمون بچینیم و همش ذوق میکنم.امروز دقیقا سنت 32 هفته است و توی این هفته های باقیمونده با وسایلت سرگرم میشم و دلم برات خیلی تنگ میشه.ناز دلم یه وقت به خاطر دل مامانی هوس نکنی زود بیایا...من تحمل میکنم فعلا دل مامانی رو محکم بچسب خوشگل موشگل منننننننن.محبتبوسمحبتبوسعشقم مامانی قد آسمونا و ابرا و ستاره ها دوست داره و هر روز وابسته تر میشه.قوررررررررررررررربونت بشم عسیسم.فعلا بابایبای بایبای بای

                          

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان مهنا
10 خرداد 93 13:58
عزيزم 32هفتگي ني ني نازت مبارك چشم به هم بزني بقيه هفته ها هم مي گذره و ني ني خوشگلت رو بغل ميكني به اميد خداعكساي سيسموني رو هم بزار تا ما هم ذوق كنيم
ღمامانیღ
پاسخ
خیلی ممنون دوست گلم....بله همینطوره.... چشم عکساشو میذارم.بوسسسسسسسس برای مهنا جونم و مامانیش
مامان راضی
13 خرداد 93 17:58
مبارک باشه بله برون دایی جون مواجب خودت باش گلمممممممممممم
ღمامانیღ
پاسخ
خیلی ممنون عسیسم.چشم خانومی
پدر و مادر آروین کوچولو
15 خرداد 93 1:54
هوراااااااااااااا سیسمونی مبااااااااااااااااااااااارکه ایشاله به سلامتی خوشگل خانوم همشونو استفاده کنه و شما عکسای نازشو بذارید تا حسابی ذوق کنیم قربوووووووووون دخملی بشم که از حالا داره تمرین دلبری می کنه بوووووووس بووووس نامزدی دایی جونی هم هزاااااار بار مبارک ایشاله خوشبخت و سعادتمند باشند
ღمامانیღ
پاسخ
مرسی عزیزم.بوسسس برای آروین جون خوشگلم.خیلی ممنون از آرزوی زیبای شما.