شان آی کوچولوی ماشان آی کوچولوی ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

◕‿- شان آی,پرنسس زیبای ما ◕‿-

✿ آخرین سونوگرافی ✿

1393/4/6 11:20
نویسنده : ღمامانیღ
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان حالت چطوره عشق مامان؟چشمکبوسبوسمحبت
 

عزیزم 28 خرداد خانوم دکتر برام سونو نوشته بود و این آخرین سونو بود.عصر هم قرار بود جوابو ببرم خانوم دکتر ببینه.توی سونو ازت نوار قلبی گرفتن و بعد هم که سونو کردن.فدات بشم که همش داشتی وول میخوردی و یه جا بند نمیشدی.بوس

                    

عصر که رفتم مطب خانوم دکتر سونو رو نگاه کرد و گفت که بند ناف پیچیده دور گردنتغمگینگلم اینو که شنیدم خیلی ناراحت شدمغمگین از خانوم دکتر هم پرسیدم که چرا اینطوری شده گفت نگران نباش مشکلی پیش نمیاد فقط ریسک زایمان طبیعی خیلی زیاده.منم گفتم اونموقع سزارین عملم کنین.من نمیخوام مشکلی برا عزیزدلم پیش بیاد.محبت

                

بازم پرسیدم که این مشکل به من برمیگرده؟که گفت بخاطر نی نی شلوغته که توی دلته. ناز دلم خیلی مواظب خودت باش جون من به جون تو بستستبغلهمش دارم دعا میکنم که سالم و سلامت بدنیا بیای.راستی خانوم دکتر وقت دقیق زایمانو هم تعیین کرد . 24 تیر قراره خانوم خوشگله تشریف بیارن هورررررراااااااجشنجشن

                       

اینم عکس آخرین سونو

                                                      

 

                   

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان راضی
9 تیر 93 9:51
ایشالا به سلامتی به دنیا میاد. استراحتتا بیشتر کن . بوسسسسسسسسسسس
ღمامانیღ
پاسخ
ایشاللا عزیزم.چشم خانومی.بوسسسسسسسسسس