شان آی کوچولوی ماشان آی کوچولوی ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

◕‿- شان آی,پرنسس زیبای ما ◕‿-

✿ پایان دو ماهگی نازگلم ✿

1393/6/16 10:45
نویسنده : ღمامانیღ
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل خانوم .....چشمک

اول از همه معذرت بخاطر اینکه دو ماهه نتونستم وبلاگتو آپ کنم.آخه همش سرگرم شما عزیز دلم هستم.امروز 16 شهریور دو ماهگیت تموم شد فردا میری توی سه ماه....

هورررررررررررا.......جشنجشنجشنمبارکه نازنینم

وزن یک ماهگی  ناناز خانوم 3 کیلو و 500 گرم

قد54

دور سر 36

عزیزم فردا وقت واکسنته منم دل توی دلم نیس همش نگرانم که چطوری میشه آخه همه میگن درد داره و منم نمیخوام یه ذره شو حس کنی ولی خب باید اینم بگذره.ایشاللا زیاد درد نمیکشی.

                              شان آی خانوم گلم گوشواره دار شد

             مبارکککککککککککککککه عزیزم

                                       

29 مرداد هم باباجون اینا (بابای مامانی)  بردن دکتر برای سوراخ کردن گوشات.من که طاقت نیاوردم و موقع سوراخ کردن گوشات از اتاق بیرون اومدم ولی خدا رو شکر زیاد درد نداشت و شما هم خدا رو شکر کم گریه کردی.بعد از چند روز یکی از گوشواره هات گم شد اینم مربوط میشه به شلوغیهای خانومی...آخه همش دستات توی گوشات بود و بالاخره افتاد و گم شد.بابایی هم برا روز دختر برات یه جفت گوشواره ی جدید گرفت...مرسی بابایی مهربون

 

خانوم گلم توی خواب هم عشوه و ناز میریزه.....الهی قربونت برم خوشگلممممم

گل از حموم در اومد

اولین پستونک خوردن خوشگل خانومم

عروسک کوچولو به چی فکر می کنی؟

جانم عزیزم ؟؟؟؟الهی قربون چشمهای خوشرنگت بشم من...

اینجا هم منتظر مهمونام هستم.آخه قراره ال آی جون اینا بیان.

فدای خنده ی نازت بشم مامانی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان راضی
8 مهر 93 14:10
ماشالا چه ناز شده . ماشالااااااااااااااااااااااا
ღمامانیღ
پاسخ
میسی خاله جونی