شان آی کوچولوی ماشان آی کوچولوی ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

◕‿- شان آی,پرنسس زیبای ما ◕‿-

✿ واکسن دو ماهگی نازم ✿

1393/6/20 11:58
نویسنده : ღمامانیღ
220 بازدید
اشتراک گذاری

شان آی جون مامانی چند روز پیش وقت واکسنت بود و خیلی روز بدی بود....

خیلی درد کشیدی و منم با گریه ی شما بیشتر درد کشیدم.عزیزدلم من چون می دونستم روز اول تب می کنی و بیشتر به مراقبت احتیاج داری رفته بودیم خونه ی باباجونی.مامان جونی خیلی زحمتتو کشید و شبها بیشتر از من اون بیدار بود و مراقبت بود که تبت بالاتر نره...مامان گلم ازت ممنونم و تشکر میکنم...

بابا جونی هم چند روز بعدش به مناسبت دومین ماهگردت شیرینی خریده بود ... بابای گلم دستت درد نکنه

 

 

شان ای خانوم ساندویچی


وزن دو ماهگی خوشگل خانوم 4 کیلو و 150 گرم

قد 57

دور سر 37 و نیم

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان سمانه
20 شهریور 93 13:16
سلام دوست عزیز و هم نامم سمانه جون ... قدم نو رسیدتون مبارک ؛ انشا... قدمش برای شما خیر و برکت همراه داشته باشه و زندگیتون شیرینر از قبل بشه عزیزم وبلاگ قشنگی داری ک عکسای شان ای خانوم قشنگترش کردمه راستی اسم دخملتون چقد سخته من تاحالا نشنیده بودم ایشا... ک نامدار باشه، و روزی اسمشو هر کی بشنوه بشناسه و از بزرگی و کارای بزرگ دخملتون همه جا حرف بزنن عزیزم با اجازه من شمارو لینک میکنم خوشحال میشم ب وبلاگم بیای
ღمامانیღ
پاسخ
سلاممممم.خیلی ممنون که به وبلاگم اومدی... لطف کردی خانومیییی منم با افتخار شما رو لینک کردم
مامانی زهرا
23 شهریور 93 0:49
شان آی جونم 2 ماهگیت مبارک همیشه سلامت باشی خانوم کوچولو
ღمامانیღ
پاسخ
مرسی از لطفتون عزیزم
حنانه
23 شهریور 93 15:06
سلام گلم نی نی کوچولوت خیلیییی نازه ماشالاه عزیززززم
ღمامانیღ
پاسخ
ممنون حنانه جونم