شان آی کوچولوی ماشان آی کوچولوی ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

◕‿- شان آی,پرنسس زیبای ما ◕‿-

✿ بازم واکسن ✿

1393/8/22 13:30
نویسنده : ღمامانیღ
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم ...

روز دوشنبه خونه مامان جون اینا روضه بود و شما اولش روی پای مامان جونی خوابیده بودی ولی بعد که بیدار شدی شروع کردی به گریه کردن.فکر کنم از اون همه جمعیت سیاه پوش ترسیدی قربونت برم...ما هم رفتیم طبقه ی بالا که آروم شدی و ازت چنتا عکس گرفتم... ناز گلم این لباسی که تنته از مشهد برات خریده بودیم و خیلی هم بهت میومد عزیزم چون خوشگلی هرچی میپوشی بهت میاد و نازتر میشی...الهی فدات بشممحبتمحبت

           

فردای اونروز هم وقت واکسنت بودگریهگریه با بابایی رفتیم بهداشت و اول که آمپول زدن نفهمیدی ولی بعدش شروع کردی به گریه فدات بشم خیلی درد کشیدی...

از اونجا هم رفتیم خونه ی مامان جونی(مامان مامانی). و دردای شما رفته رفته بیشتر میشد و خدا رو شکر تب نداشتی آخه استامینوفن میدادم بهت ولی پات خیلی درد میکرد و ورم کرده بود شب هم موندیم آخه من که تنها نمیتونستم نگهت دارم واقعا به کمک مامان جونی خیلی احتیاج داشتم و اونشب هم واقعا اذیت شدیم فقط یا توی بغلمون خوابیدی یا روی پاهامون.این دفعه واکسن خیلی برات بد زدن.آخه دفعه ی قبل به دو تا پاهات زدن تا عصر خوب شدی ولی این دفعه یکی از پاهات بود دو روز طول کشید تا حالت سر جاش بیاد خوشگلمممم...

وزن این ماهت 5 کیلو 650 گرم.دور سر نازت 40.قدت 63

                             

                 فدای اشکات بشم عزیزم

عزیزم  مامان بزرگ بابایی برات این حوله رو به مناسبت اولین مسافرتت کادو آوردن دستشون درد نکنه

این عروسک خوشگل هم دایی بابایی برات از مکه سوغاتی آورده دستشون درد نکنه خیلی زحمت کشیدن.

پسندها (5)

نظرات (12)

مامان مبینا
22 آبان 93 14:01
چه دخمل خوشملی ای جوووووونم لباسش هم خیلی بهش میاد عزیزم
ღمامانیღ
پاسخ
ممنونم عزیزمممم
مامان محمد مهدی
22 آبان 93 15:59
الهی فدای اشکات بشم عزیزم انشاالله زود خوب میشی عروسک
ღمامانیღ
پاسخ
میسی عمه جونی
Haleh juni
24 آبان 93 2:04
شلام جیگلم خیلی وقت بود به وبلاگت سر نزده بودم الان یهو تو history آدرسه وبتو دیدم و گفتم برم واسه عخش کوشولوم پیام بذالم خیلی نانازی خوشمل خانوم راستی واسه داییه جیگلتم دعا کن تا زودی خوب بشه الهی فلبونش بلم من بدجور سرما خورده الان دارم با گریه بلات پیام میزاالم آخه همیشه با جیگلم نگاه میکردیم عکساتو ولی الان من تنهام و نفسم خوابه میبوسمت نمکدونم
ღمامانیღ
پاسخ
سلام زندایی جونمرسی از این همه محبتت ایشاللا دایی جون هم به زودی خوب میشه غصه نخور زندایی گلمممم
مامان راضی
24 آبان 93 15:21
ای جونممم ماشالا به دخملی با این لباسای نازش که نازترش کرده
ღمامانیღ
پاسخ
میسی خاله جونی بوووووس برا محدثه کوچولوی ناز
مامان مبینا
24 آبان 93 16:59
یه عالمه بوس واسه دخملی
افسون
27 آبان 93 23:47
ماشالله . دخمل نیست عروسکه این خانومی . خدا برات حفظش کنه . من لینکت کردم گلم . مرتب بهت سر می زنم . دخمل رو ببوس
ღمامانیღ
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم شما لطف دارین.فدات بشم.بووووووس برای روشای عزیزمممم
مامان مبینا
30 آبان 93 0:19
سلااااام مامان مهربون با افتخار لینک شدین امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم بوووووووس واسه دخملی
ღمامانیღ
پاسخ
سلام مامانی گل ممنون عزیزم...
مامان مبینا
30 آبان 93 0:21
من اولین بار اسم دخملی رو میفهمم معنی اون چه میشه؟ بووووووووووووووووووووس برای دخملی مامان
ღمامانیღ
پاسخ
واقعا؟؟؟؟ عزیزم توی یه پست معنی اسمشو کامل نوشتم ولی بازم میگم خانومی شان آی یه اسم دو ریشه ای عربی و ترکی.معنیش هم زیبا روی با شکوه با عظمت وجلال.بووووس برای مبینا کوچولو
مامان مبینا
1 آذر 93 13:56
سلااام مامان مهربون پس کجایییییییی؟ اپممممممممممم بوووووووس واسه جیگر طلا
مامان سمانه
3 آذر 93 19:15
کادوهای خوشگل خانوم مبارک باشه وای واکسن نگو بلا بگو ؛ من که از واکسن خیلی میترسم بللللللله ک شان آی خانوم خوشگله و هر چی بپوشه بهش میاد خدا برات حفظش کنه
ღمامانیღ
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم شما لطف داری بوووووووس برای آریسا خوشگله
مامان مبینا
6 آذر 93 11:39
سلام مامانی دخمل گلمون خوبه؟خودت خوبی؟ از طرف من ببوس دخملی رو
ღمامانیღ
پاسخ
سلام خانومی مرسی خوبیم ممنون عزیزممم لطف کردی گلمممم شما هم مبینا جونو ببوس
ĸoѕαr
3 اردیبهشت 94 15:28
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا