شان آی کوچولوی ماشان آی کوچولوی ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

◕‿- شان آی,پرنسس زیبای ما ◕‿-

✿ عزیز دلم و اولین عید ✿

1394/1/25 14:13
نویسنده : ღمامانیღ
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدلم خوشمل مامان...

خیلی دیر اومدم شرمنده خانوم گلم...آخه سرم گرم عید دیدنی و اینجور چیزا بود...حتی نتونستم ماهگردتو تبریک بگم منو ببخش عشقم...

عزیز دلم امسال اولین سالیه که با شما سه نفری عید جشن گرفتیم خیلی خیلی قشنگ بود حس خیلی خوبی داشتم عزیزدلم مرسی که هستی...شان آی عشق مامان خیلی دخمل ناز و جیگری هستی همیشه به بودنت افتخار میکنم و خدارو بخاطر این نعمت زیبا هر روز شکر میکنم...

خب حالا بریم سراغ عکسها و عیدی ها...

    

عزیزدلم این کادوها از طرف باباجون کریم و مامان جون اشرف...دستشون درد نکنه

    

                         

                            

از طرف من و بابایی

                                 

     

 

بابا جون مجید و مامان جون زکیه هم پنجاه هزار تومن پول دادن دستشون درد نکنه...

                    

از طرف دایی جون محمد و زندایی هاله

از طرف عمه جون الهام

قبل عید بابا جون مجید اینا خونمون مهمون اومده بودن این شلوارو برات کادو آورده بودن

           هفت سین خودمون

                                     

این هفت سینو هم روز چهارشنبه سوری برا زندایی هاله برده بودیم

                     

             

این تقویم بابایی برات سفارش داده بود...دست گلش درد نکنه

از طرف خاله اقدس بابایی

                      

                         

از طرف پسر عموی بابا جون کریم

                        

                                  

                 

      

همیشه وقتی از خواب بیدار میشی میام دستاتو بوس میکنم الانم چون عادت کردی دستاتو خودت میاری جلو بوسش کنم...فدای دستات بشم

این سوغاتیا رو باباجون مجید برات آوردن

                             

  

اینجا هم بالکن لاله پارک...

                            

عزیزم حدود ۷۰ هزار تومنم از فامیلهامون عیدی گرفتی...دست همگی درد نکنه خیلی ممنون.

                     

عکسهای سیزده بدر...

                   

                     

کادوی روز مادر از طرف همسر گلم و دخمل عزیزم شان آی...دست گلتون درد نکنه...خیلی ممنون که هستین..

                     

جمعه ی این هفته  سه نفری رفتیم کندوان... هوا خیلی عالی بود و بهمون خیلی خوش گذشت...اینم عکسهاتون عزیزم...

                               

                     

شان آی جون مامانی الان که این مطالبو مینویسم سن شما ۹ ماه و ۱۸ روز یعنی وسطای ۱۰ ماهگی هستی.بعد ۱۳ فروردین شما چهار دست و پا راه میری البته فقط عقب عقب میرفتی...ولی از دیروز که خونه مامان جونی هم بودیم به جلو حرکت میکنی یاد گرفتی که چه جوری بری جلو فدای شلوغیات بشم مامانی...بخاطر شما یکم وسایل خونه رو جمع کردیم که خدای نکرده اتفاق بدی برات پیش نیاد...الانم با دستات سعی میکنی از یه چیری نگه داری و بلند شی...قربونت برم عشق مامان...

                                 

این عکسی که الان میبینی مربوط میشه به قبل از عید...دوست بابایی عکاسه و ازش خواهش کردیم به جای اینکه ببریمت آتلیه اونو بیاریم خونه تا عکستو بندازه...فقط به خاطر تو عزیزدلم...خیلی نازی ماشاللا فدات بشم دلم برات غش میره 

             

                

پسندها (2)

نظرات (14)

نیکتا
3 اردیبهشت 94 13:35
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*........... سلام خاله جون . خوشحال میشم به من سر بزنید. راستی اگر با تبادل لینک موافقید بگید تا لینکتون کنم و شما هم منو لینک کنید
ღمامانیღ
پاسخ
سلام عزیزم با کمال میل لینک شدید...خواهش میکنم خیلی ممنون میشم مارو لینک بکنین
نیکتا
3 اردیبهشت 94 15:11
سلام شما هم لینک شدید .لباسهای شان ای جون خیلی قشنگن مبارک باشهممنون که به من سر زدید باعث افتخاره
آبــــــــــجی ومــــــامــــــان پــــــــارسا
3 اردیبهشت 94 16:39
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
مامان مبینا
3 اردیبهشت 94 16:51
شان ای عزیز کادوهات خیلی خوشملن دست همشون درد نکنه ک واسه دخملمون عیدی اوردن بووووووس
مامان مبینا
3 اردیبهشت 94 16:54
شلوار مبینا خونه شما چیکار میکنه خاله؟خخخخخخخخ اون شلوار ک بابا مجید واست هدیه گرفته مبینا هم شکل وهمرنگش یکی داره شان ای هوار هوار دوست دارم
مامان مهنا
4 اردیبهشت 94 1:09
اولین عیدت بارک شان آی جونم لباسای خوشگل و هدیه هاتم مبارکت باشه وبه شادی استفاده کنی بوووسر
♥ایدا♥
5 اردیبهشت 94 16:52
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* سلام ماشالله دختره نازی دارید اگر با لینک کردن موافقید خبرم کنید من اپم خوش حال میشم سری بزنید
Haleh juni &Dayi Mohammad
5 اردیبهشت 94 22:53
وووووواااااااایییییییییییییییییییییییییییییی خدا این دخمل چقد نازه خدا حفظش کنه ایشالا من و دایی جون الان داریم عکساتو نگاه می کنیم و کلی لذت میبریم. دوست داریم عسل خوشمزه ی ما
مامان مبینا
7 اردیبهشت 94 7:47
مامانی اپم
♥ایدا♥
12 اردیبهشت 94 14:03
سلام دخترتون خیلی خوشگله خدا ببخشه من اپم خوش حالم میکنید سر بزنید
مامان سمانه
29 اردیبهشت 94 15:10
سلام مامانی خوبی عزییییزم عزیییزم ما با مامانای نینی وبلاگ توی واتس آپ گروه زدیم خوشحال میشیم ب ما بپیوندید اگ دوس داری خبرم کن تا شمارمو بهت بدم
نیکتا
4 خرداد 94 15:37
سلام من در جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کردم ....خوشحال میشم عدد 75 را به سامانه 1000891010 برای رأی دادن به من پیامک کنید اگر دوست دارید به وبم بیاید تا عکسمو ببینید . به کمک شما احتیاج دارم.
مامان مبینا
5 خرداد 94 18:32
مامان خانم سلاااااااااااااااااام خوبین؟شان ای خوبه؟کم پیدایی؟ ببوس شان ای عزیز رو
مامان مبینا
19 خرداد 94 23:54
عـــــــــــــــــــــــــــــــاشقتم شان ای جوووووووووووووووونی