شان آی کوچولوی ماشان آی کوچولوی ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

◕‿- شان آی,پرنسس زیبای ما ◕‿-

✿ عکسهای دخترک نازم ✿

1394/4/25 14:33
نویسنده : ღمامانیღ
754 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم...قربونت برم الان که دارم تایپ میکنم خوابیدی...آخه وقتی بیداری نمیتونم کاری انجام بدم...

گلم یه هفته پیش بردیم بهداشت برات واکسن بزنن...خدا رو هزار مرتبه شکر که گریه نکردی...بغل مامان جون بودی فقط مثل آدم بزرگا سرتو برگردوندی آمپولو نبینی...

 اینا عکسهای دو ماه پیشه که یادم رفته بود آپلود کنم...

   

چند روز پیش ملحفه تو اوردی که سرت کنم...ماشاللا چقدرم بهت میاد...فندق کوچولوی منه

اولین کش بستن موهای نازته...عجله دارم موهای خوشگلت بلند شه گیره های خوشملتو بزنم برات

سلفی های بابایی و شان آی جونی

دالی کردن ناناز خانوم با مامانی

بازی کردن خانوم خوشگله با شیشه ی فر اجاق گاز


 

ستیلا جون و شان آی و بابایی

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان مبینا
28 تیر 94 19:00
عزیزم عکسات عااااااااااااااااااالی شده
ღمامانیღ
پاسخ
ممنون خاله جون
مــــن
28 تیر 94 20:49
چه نانازی دارین خوش به حال نی نی تون که اینقدر مامان و بابای مهربونی داره چه قدم خوشمله آخه
ღمامانیღ
پاسخ
مرسی عزیزم چشاتون ناز میبینه خانومی.مرسی بابت این همه لطف عزیزم