شان آی کوچولوی ماشان آی کوچولوی ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

◕‿- شان آی,پرنسس زیبای ما ◕‿-

✿ سالگرد ازدواج بابایی و مامانی ✿

1392/11/10 12:52
نویسنده : ღمامانیღ
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خوبی مامانی؟

گلم دیشب خوابتو میدیدم همش بهت میرسیدم و توی بغلم بودی وقتی از خواب بیدار شدم فقط از خدا سلامتیتو می خواستم و اینکه به دنیا بیای.عزیزم فقط اینو بدون که بابایی و مامانی خیلی دوست داره.

فردا 6 بهمن سالگرد ازدواج بابایی و مامانی هست.این روز قشنگ به همسر مهربونم و خودم تبریک میگم.امیدوارم سال دیگه این روز قشنگ رو با تو عزیزدلم جشن بگیریم.

 

 

 


بابایی و مامانی جونم سالگرد به هم رسیدنتون مبارک

                                                                                    از طرف نی نی


پسندها (1)

نظرات (2)

مامان راضی
8 بهمن 92 13:58
سالگرد ازدواجتون با تاخیر مبارککککککککککک گلکم اینم چند شاخه گل رز واسه تبریک
ღمامانیღ
پاسخ
خیلی ممنون از لطف تون عزیزم.امیدوارم همیشه شاد باشینبرای محدثه ی عزیز
بهنام
15 بهمن 92 0:18
عزيزم،عشقم،نفسم،عمرم....دوستت دارم سالگرد خوشبخت شدنت مبارک
ღمامانیღ
پاسخ
منم دوست دارم همسر عزیزم.سالگرد خوشبخت شدنت مبارک