شان آی کوچولوی ماشان آی کوچولوی ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

◕‿- شان آی,پرنسس زیبای ما ◕‿-

✿ ورود نی نی و مامانی به سه ماهه دوم ✿

1392/11/24 14:09
نویسنده : ღمامانیღ
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم عزیزم نازدلم عروسکم ملوسکم.چطوری شیطون بلای من؟

رز گل من ورودمون به ماهبارداری مبارک.هوراااااااااااااااا

 

 

گلم 12 بهمن وقت دکترمه.فکر کنم ایندفعه برای تعیین جنسیتت میرم سونوگرافی.یعنی پرنس هستی یا پرنسس؟البته برای منو بابایی فرق نمیکنه ما فقط از خدا سلامتیتو میخوایم عشق من.فقط اینو بدون که منو بابایی عاشقتیم و بی صبرانه منتظر دیدنت.

 

عشق من 2 هفته ی پیش بابا و مامان بابایی رفته بودن مکه واز اونجا برات سوغاتی آوردن که عکسشو برات میذارم.


پسندها (1)

نظرات (3)

مامان راضی
14 بهمن 92 21:55
ورود به 4 ماهگی دوست گلم مبارکککککککککککککککک
ღمامانیღ
پاسخ
مرسی عجیجم فدات
مامان مهنا
12 اسفند 92 15:55
سلام مبارك باشه لينكتون كردم خوشحال ميشم به ما هم سر بزنين
ღمامانیღ
پاسخ
سلام خانومی خیلی ممنون منم شمارو لینک کردم.حتما با کمال میل
دختربهاری
26 آبان 93 14:34
سلام ممنون که لینکم کردین منم لینکتون کردم