شان آی کوچولوی ماشان آی کوچولوی ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

◕‿- شان آی,پرنسس زیبای ما ◕‿-

✿ پرنسس خوشگلم ✿

1392/11/24 14:10
نویسنده : ღمامانیღ
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس خوشگلم حالت چطوره مامانی؟

عزیزم رفتیم سونوگرافی و جنسیت شما نازگلم مشخص شد.خیلی خوشحال شدیم وقتی دیدیم دختری الهی قربونت برم.صدای قلبتو هم شنیدیم عزیزدلم.نمیدونی منو بابایی چه حس و حالی داشتیم.راستش من خیلی وقت بود به دلم افتاده بود دختری.خودمم خیلی دلم میخواست که به لطف خدا به آرزوم رسیدم.باید بابایی رو ببینی که وقتی شنید چقدر خوشحال شد فکر کنم اونم توی دلش دختر میخواست و بخاطر اینکه هنوز مشخص نبود چیزی نمیگفت.خوشگلم دعا میکنیم همیشه سلامت باشی.منو بابایی خیلی دلتنگتیم .راستی اسم وبلاگتو عوض کردم خوشت میاد پرنسس زیبای ما؟

                        اینم عکسهای سونوگرافی

 

 

 


پسندها (1)

نظرات (2)

مامی رها
23 بهمن 92 17:26
سلام عزیزم.....واسه نی نی من 140 بود!! همین بیشتر همه رو به شک مینداخت آخه میگن ضربان قلب بالای 140 دختره!!!! هنوز هروقت دکترم یا بهداشت صدای قلبشو چک میکنن میگن مثل قلب پسر میزنه بنظرم فعلا واسه سیسمونی اقدام نکن و تا سونوی بعدیت صبرکن!!! انشاالله بسلامتی زایمان کنی عزیزدلم
ღمامانیღ
پاسخ
سلام خانومی... خیلی ممنون از راهنماییت. برای رها جون.من لینکتون کردم
مامان راضی
7 اسفند 92 23:38
انشاله که سالم به دنیا بیاد دخمل نازتون گلمممممممم
ღمامانیღ
پاسخ
مرسی عزیزم برای محدثه ی نازم